Σάββατο, Ιανουαρίου 16, 2010

Пара бери киселец = Η Πάρα μαζεύει κίσελετς

Παλιό ερωτικό μακεδονικό τραγούδι από την καρδιά των βαλκανίων.
Η Πάρο και ο Μητσος. Η Πάρο μαζεύει ανοιξιάτικα λουλουδιασμένα χόρτα του αγρού (κισελετς) και ο Μήτσος οργώνει τον κήπο…
 

Spelling

Μακεδονικά

Ελληνικά

Πάρα μπέρι κίσελετς

Пара бери киселец

Η Πάρα μαζεύει κίσελετς

Μητσε όρα γκράντηνα[2х]

Мице ора градина[2х]

Ο Μήτσε οργώνει τον κήπο[2х] 


 
 

Πάρο λε, σέβντο λε

Паро ле, севдо ле

Πάρο λε, σεβντάς λε

σέβντο λε, Πάρο λε

севдо ле, Паро ле

σεβντάς λε, Πάρο λε

σάρτσε το μι γο ίζγκορε[2х]

срцето ми го изгоре[2х]

Την καρδιά μου έκαψες[2х].

     

Ντάη μι Πάρο κίσελετς

Дај ми Паро киселец

Δώσε μου Πάρο κίσελετς

ούστε ντα σι όλανταμ[2х]

усте да си оладам[2х]

το χειλάκι μου να δροσίσω[2х]

     

Πάρο λε, σέβντο λε

Паро ле, севдо ле

Πάρο λε, σεβντάς λε

σέβντο λε, Πάρο λε

севдо ле, Паро ле

σεβντάς λε, Πάρο λε

σάρτσε το μι γο ίζγκορε[2х]

срцето ми го изгоре[2х]

Την καρδιά μου την έκαψες[2х]

     

Να τη Μήτσε κίσελετς

На ти Мице киселец

Να σου Μήτσε κίσελετς

ούστε ντα σι ολαντησσ[2х]

усте да си оладиш[2х]

το χειλάκι σου να δροσίσεις[2х]

     

Πάρο λε, σέβντο λε

Паро ле, севдо ле

Πάρο λε, σεβντάς λε

σέβντο λε, Πάρο λε

севдо ле, Паро ле

σεβντάς λε, Πάρο λε

σάρτσε το μι γο ίζγκορε[2х]

срцето ми го изгоре[2х]

την καρδιά μου την έκαψες[2х]

     

Νε τι σάκαμ κίσελετς

Не ти сакам киселец

Δε θέλω το κίσελετς σου

τουκ τι σάκαμ ούστε το[2х]

тук ти сакам устето[2х]

αλλά θέλω το χειλάκι σου[2х].

     

Πάρο λε, σέβντο λε

Паро ле, севдо ле

Πάρο λε, σεβντάς λε

σέβντο λε, Πάρο λε

севдо ле, Паро ле

σεβντάς λε, Πάρο λε

σάρτσε το μι γο ίζγκορε[2х]

срцето ми го изгоре[2х]

την καρδιά μου την έκαψες[2х].

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου