Δευτέρα, Ιουνίου 17, 2013

ΟΙ ΝΕΟΙ “ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟΙ” ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ “ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ” ΤΟΥΣ НИВНИТЕ НОВИ ,,МАКЕДОНОБОРЦИ,, И НИВНИТЕ НОВИ ,,УСПЕСИ,,

 

ΟΙ ΝΕΟΙ “ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟΙ” ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ “ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ”

 

Όποιος άνθρωπος επιθυμεί να ανακαλύψει την αλήθεια γύρω από το Μακεδονικό και τους σχεδιασμούς των κρατικών υπηρεσιών, μπορεί κάλλιστα να το πράξει, αρκεί να έχει χρόνο.

Τα τελευταία 20 χρόνια ήρθαν και συνεχίζουν να έρχονται στο φως δεκάδες έρευνες, βιβλία, εργασίες, αρχεία εφημερίδων, έγγραφα κρατικών υπηρεσιών τα οποία αποκαλύπτουν πως μέχρι και τη δεκαετία του 1970 στην Ελληνική Μακεδονία – όπως και στη Θράκη- ασκήθηκαν ιδιαίτερες κρατικές πολιτικές, όπως: Πιέσεις να εγκαταλείψουν τα χωριά τους οι Μακεδόνες, σχεδιασμός για εποικισμό των χωριών μέσω ανταλλαγής πληθυσμών, εκτοπίσεις, μετονομασίες χωριών και ανθρώπων, ρετσινόλαδα, εξορίες και δεκάδες χιλιάδες διωγμένοι Μακεδόνες μετά τον εμφύλιο ανάμεσα τους κυρίως νέοι και παιδιά.

Πάλι στα χωριά μας οι “νικητές” βρήκαν πεδίο δόξης λαμπρό. Ξανά εξορίες, ξυλοδαρμοί, τρομοκρατία, δήμευση περιουσιών,  χαφιεδισμός και εθνικοφροσύνη με το κιλό. Κύριο μέλημα τους το χτύπημα της μακεδονικής γλώσσας. Τα χωριά έπρεπε να υποταχτούν. Να εκλείψει το “βαρβαρικό ιδίωμα”.

Εκτός από τους στοχευμένους εποικισμούς, τα οικοτροφεία, τις παιδοπούλεις της Φρειδερίκης, τους γάμους των στρατιωτικών και άλλων δημοσίων υπαλλήλων με “ντόπιες” γυναίκες συζύγους είχαμε και τις δημόσιες ορκωμοσίες ολόκληρων χωριών! Για όλα αυτά  –εκτός από τις αφηγήσεις- υπάρχει η σχετική βιβλιογραφία και πλέον δεν είναι αμφισβητήσιμα.

Τότε και σήμερα

Θα αναρωτιέται κάποιος καλόπιστος: «καλά αυτά έγιναν τότε, σήμερα όμως; υπάρχουν τέτοιοι σχεδιασμοί;» Βέβαια υπάρχουν. Προσαρμοσμένοι στις νέες συνθήκες, με νέες τεχνικές αλλά με τα ίδια σκουριασμένα μυαλά και τις ίδιες αναχρονιστικές εθνικιστικές ιδέες.

Κατά τη γνώμη μας τις δύο τελευταίες δεκαετίες, υπάρχουν τρία βασικά χαρακτηριστικά στις εξελίξεις για το Μακεδονικό στην Ελλάδα:

α) η πολιτικοποίηση και μαζικοποίηση του Μακεδονικού μειονοτικού κινήματος.

β) η «άνοιξη» στα χωριά μας με την δημόσια χρήση της γλώσσας μας και των τραγουδιών μας

γ) διαμάχη της πατρίδας μας με την Δημοκρατία της Μακεδονίας.

Την δεκαετία του 80 δημιουργήθηκαν Μακεδονικές Οργανώσεις για την διεκδίκηση σεβασμού στοιχειωδών δικαιωμάτων. Ήταν τότε που μεμονωμένοι Μακεδόνες ακτιβιστές συναντήθηκαν με εκπροσώπους διεθνών Οργανισμών και έγιναν επισκέψεις σε χωριά με σκοπό την ανάδειξη πλέον του μη σεβασμού των δικαιωμάτων των Μακεδόνων στην Ελλάδα. Αποτέλεσμα αυτών των επαφών ήταν η ίδρυση στην Ελλάδα πολιτικού κόμματος για να μπορούν να παρεμβαίνουν θεσμικά όπως έκαναν στην Ευρώπη λαοί όπως οι Φλαμανδοί, οι Ουαλλοί, οι Κορσικανοί κ.α.

Έτσι, ενώ το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας αρνήθηκε να αναγνωρίσει την ίδρυση του Ουράνιου Τόξου, χάρη σε αυστηρή παρέμβαση από τα ευρωπαϊκά όργανα -στις τότε ελληνικές αρχές- αναγκάστηκε να το πράξει τον Ιούνιο του 1994. Έκτοτε το πολιτικό κόμμα ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ συντέλεσε και συντελεί τα μέγιστα στη διαμόρφωση του δημόσιου πολιτικού λόγου των εθνικά Μακεδόνων στην Ελλάδα.

Η ξεκάθαρα αταλάντευτη ευρωπαϊκή του κατεύθυνση και στενή οργανική του σύνδεση με ευρωπαϊκά κόμματα διαμόρφωσε νέες συνθήκες. Με την βοήθεια διεθνών οργανώσεων και οργανισμών (ΕΠΣΕ, ΔΑΣΕ, ΟΗΕ, Ε.Ε.), μετά από συνεχείς αναφορές και αγώνες ακτιβιστών Μακεδόνων, κατέστη επί τέλους εφικτό το αυτονόητο: Να ακούγεται το τραγούδι στη μακεδόνικη γλώσσα στα χωριά μας.

Στα μέσα του 80  το πρώτο συγκρότημα που τραγουδούσε δημόσια μακεδόνικα τραγούδια ήταν του Γιάννη από το Νέρετ.  Προσπάθησαν οι αρχές αλλά και παρακρατικοί βίαια να διακόψουν εκδηλώσεις αλλά δεν τα κατάφεραν. Από τότε σε δεκάδες χωριά οι Μακεδόνες που σέβονται τον εαυτό τους, σε δημόσιες ή και ιδιωτικές εκδηλώσεις χαίρονται τα τραγούδια. Για να συμβεί όμως αυτό το αυτονόητο έπρεπε να παρέμβουν οι διεθνείς οργανισμοί!

Αυτό το τονίζουμε γιατί κάποιοι αφελείς πιστεύουν ότι η ελεύθερη εκτέλεση τραγουδιών συνέβη από μόνης της ή από πρωτοβουλία συλλόγων ή ακόμα και από κρατικό ενδιαφέρον! Η άνοιξη αυτή συνέπεσε με την ένταση της διαμάχης για το όνομα στις αρχες της δεκαετίας του ‘90.  Έτσι αναγκάστηκαν από “Βουλγάρους” να μας ξαναβαφτίσουν σαν “Σκοπιανούς” και τα τραγούδια μας σαν “Σκοπιανά”!

Πονηρά πονηρά δηλαδή μας λένε οι καλοθελητές: «Ναι εντάξει, η μουσική σας και τα τραγούδια σας αλλά αυτά  δίνουν επιχειρήματα στους Σκοπιανούς. Μήπως να μην τραγουδάτε για να μην τους ενισχύεται;;;» Ή το άλλο το εκπληκτικό «Αυτό το τραγούδι δεν είναι παραδοσιακό. Είναι πιο πρόσφατο και είναι “Σκοπιανό”…!!» Αυτοί δηλαδή που έκαναν τα αδύνατα δυνατά να τσακίσουν τη γλώσσα επιμένουν να θέλουν να χορεύουμε μακεδονικούς χορούς χωρίς τραγούδι σαν τις μέτσκες (αρκούδες) λες και οι γονείς μας και οι παππούδες μας ήταν μουγγοί!!!

Φωνάζουν και ξελαρυγκίζονται οι χωρικοί: “ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΟΧΙ ΚΟΜΙΤΑΤΖΗΔΕΣ”

Τις προηγούμενες δεκαετίες έδιωξαν τους Μακεδόνες από τα χωριά τους, τους απαγόρευσαν την επιστροφή με το γνωστό «μη Έλληνες» στο γένος. Αυτός ο κόσμος όπου και αν βρέθηκε μαζί με τον αγώνα για επιβίωση έσωσε, διέδωσε και ανέπτυξε τις παραδόσεις και τα τραγούδια του. Έγραψε μάλιστα και καινούργια, αφού στους νέους τόπους που βρέθηκαν δεν τους απαγόρευσαν την γλώσσα. Έτσι πχ έχουμε το καταπληκτικό τραγούδι “BOLKA ZA NERET” που τόσο όμορφα περιγράφει το καημό των διωγμένων Μακεδόνων.

Σου λένε όμως οι πονηροί “νεομακεδονομάχοι”: «Μην το τραγουδάτε αυτό δεν είναι παραδοσιακό» λες και τους έπιασε ο πόνος για την παράδοση του τραγουδιού κι όχι για το νόημα, για την καταγγελία και φυσικά για την περηφάνια των απανταχού Μακεδόνων όταν χορεύουν το συγκεκριμένο τραγούδι.

Εμείς οι Εθνικά Μακεδόνες της Ελλάδας δεν έχουμε αυταπάτες. Ξέρουμε καλά πως ότι δημιούργησαν οι Μακεδόνες της ξενιτιάς είναι και δικό μας. Για εμάς δεν μπαίνει θέμα αν είναι παραδοσιακό ή όχι αλλά αν είναι Μακεδόνικο ή όχι. Το ποιο είναι Μακεδόνικο δε, το καταλαβαίνουμε με την ντούσσα μας (την ψυχή μας) και δεν μας χρειάζεται κολαούζος πολύ δε περισσότερο όταν ο κολαούζος είναι διαχρονικά αυτός που κυνηγά κάθε τι Μακεδόνικο.

Έτσι οι καινούργιοι σχεδιασμοί των μηχανισμών υπηρετούν έναν παλαιό και μόνιμο στόχο. Την πάταξη της μητρικής μας γλώσσας και  την αναστολή της Μακεδόνικης αφύπνισης. Ο κρατικός κορβανάς πάντοτε ήταν στη διάθεση των “πατριωτών” του κιλού. Η “εθνικοφροσύνη” και η “υπεράσπιση” των ιδανικών του ελληνικού έθνους έθρεψαν και θρέφουν τους “νεομακεδονομάχους”. Δεκάδες τα παραδείγματα.

Σκεφθείτε πόσα δημόσια πρόσωπα (πολιτικοί, δημοσιογράφοι) έφτιαξαν  το όνομα τους με το Μακεδονικό. Θυμηθείτε την καταγγελία ενός τέως πρωθυπουργού για τον νυν: «Η «κατάθεση» Μητσοτάκη 10/03/ 1994 τον επισκέφτηκαν στο ιδιαίτερο γραφείο του στην οδό Αραβαντινού εκπρόσωποι του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΣΗΕΑ … Δεν δίνονταν επιταγές. Μόνο μετρητά. Τα χρήματα δόθηκαν κυρίως για προπαγάνδα γύρω από το όνομα της Μακεδονίας. Όμως, αντί η προπαγάνδα να γίνει προς τα έξω, γινόταν προς τα μέσα». «Ο κ. Μητσοτάκης άφησε επίσης να εννοηθεί ότι τα χρήματα διοχετεύονταν σε συγκεκριμένους δημοσιογράφους, προκειμένου να «χτίσει» το πολιτικό του ίματζ ο κ. Σαμαράς. Είπε, τέλος, ότι υπολογίζει ότι σε διάστημα ενός και μισού χρόνου διατέθηκαν από τα μυστικά κονδύλια πάνω από 1 δισ. δρχ. και προέτρεψε τα μέλη του Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ να ζητήσουν τη σύσταση εξεταστικής των πραγμάτων επιτροπής στη Βουλή για το θέμα των μυστικών κονδυλίων….»

Κοντά σε αυτά τα «μυστικά» κονδύλια σκεφθείτε όλα αυτά τα χρόνια –ακόμα και σήμερα- πόσα δίνονται για στήριξη εκδόσεων, δράσεων, εκδηλώσεων, ημετέρων συλλόγων και ημετέρων ατόμων  και όλα αυτά είναι ξέχωρα από όσα δίνονται σε “ευαίσθητες” υπηρεσίες για “ειδικές” αποστολές. Δείτε ας πούμε πως στήθηκαν σύλλογοι σε μακεδόνικα χωριά για να εξυπηρετήσουν εξόφθαλμα, την μη χρήση της Μακεδόνικης γλώσσας σε πολιτιστικές εκδηλώσεις.

Τυχαία λέτε “στήθηκε” σύλλογος στο χωριό Ρόσσεν (Σιταριά Φλώρινας) που κάνει ανταμώματα με απαραίτητο αξεσουάρ των συμμετεχόντων την Ελληνική Σημαία;;;!!! (έτσι γράφει η πρόσκληση)!

Στο Γκορνίτσοβο (Κέλλη) τυχαία κάλεσαν για να τιμήσουν την Νικοπούλου και τον Φραγκούλη; Στο Νέρετ –και αλλού- όπου οι πολιτιστικοί σύλλογοι επέμεναν Μακεδονικά εμφανίστηκαν σύλλογοι Γυναικών που εντελώς τυχαία έχουν την στήριξη των αρχών, προβολή, χρηματοδότηση αρκεί να μην τραγουδάνε Μακεδόνικα. Ποιος αλήθεια τους πληρώνει; Ποιος τους συντονίζει;

Η εμφάνιση της ιστοσελίδας «Ντόπιος» με τα παραρτήματα της κατά τόπους,  τυχαία και αυτή; Δεκάδες υβριστικά σχόλια Χρυσαυγητών  που διακινούνται από τις συγκεκριμένες σελίδες έχουν στόχο μπάντες, συλλόγους και χωριά που τραγουδάνε Μακεδόνικα τραγούδια.

Δημόσιοι υπάλληλοι στη Φλώρινα καταγράφουν μεν τα πανηγύρια σε βίντεο αλλά στο μοντάζ αφαιρούν τα κομμάτια με μακεδονικό τραγούδι. Άλλοι πάλι δημοσιογράφοι από τα Σέρρες μέχρι την Καστοριά συντονίζουν τους συλλόγους για να κατατροπωθούν οι “Σκοπιανοί”. Συχνά πυκνά δε η λάσπη από τα κατευθυνόμενα δημοσιεύματα τους διαχέετε στο διαδίκτυο και εντελώς “τυχαία” αναπαράγετε σαν πρώτο θέμα από όλες τις εθνικόφρονες και εθνικιστικές ιστοσελίδες. Χορτάσαμε από ειδικούς!

Κάποιος δε από αυτούς παρουσιάζεται ως Συγγραφέας-Καθηγητής-Ιστορικός-Θεολόγος-Δημοσιογράφος- ανταποκριτής Αυστραλιανών μέσων, ντύνεται μακεδονομάχος σε παρελάσεις, τρέχει στα κανάλια και παίρνει σβάρνα στους πολιτιστικούς συλλόγους στη Μακεδονία να τους καλέσει στη Σιταριά ή να τους πάει μέχρι τον Καράογλου για καμιά ενίσχυση!

Και ενώ ο σύλλογος Ελπίδα Μελίτης είναι απλά σύλλογος σφραγίδα (δημιούργημα εθνικόφρονος βιομηχάνου!) θα τον βρείτε πάντα γραμμένο σε ένα μακρύ κατάλογο συλλόγων που «στηρίζουν» ανακοινώσεις της Παμμακεδονικής, όπου καταδικάζεται η Ελληνική κυβέρνηση για υπαναχώρηση και ξεπούλημα στο Μακεδονικό! Την ίδια στιγμή η περιφέρεια Κ. Μακεδονίας και ο Δήμος Φλώρινας χρηματοδοτούν συνέδρια και εμφανίσεις της Παμμακεδονικής στη Σιταριά, τη Φλώρινα κ.α.

Δίπλα σε αυτούς τους αστέρες έχουμε και τους δήθεν «Ντόπιους» συνεργούς που πάντοτε εμφανίζονται βασιλικότεροι του βασιλέως. Πάντα η εξουσία είχε τα μέσα να δελεάσει όσους την υπηρετούν. Έτσι βλέπουμε να προβάλλονται άτομα και σύλλογοι με Μακεδόνικες καταβολές μόνο και μόνο επειδή αρνούνται την καταγωγή τους! Εντελώς τυχαία, ο λόγος και τα συνθήματα αυτών των ανθρώπων ήρθε και έδεσε γάντι με την φρασεολογία και τους σκοπούς του Ελλήνων Εθνικιστών και Χρυσαυγητών.

Αν η Χαρά Νικολοπούλου κατήγγειλε τον εθνικόφρονα βουλευτή της ΝΔ στη Φλώρινα για εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας φανταστείτε τι κάνουν και τι λένε οι κατά τόπους Χρυσαυγήτες  για τους Μακεδόνες συμπολίτες τους.

Ζητούν από τους Μακεδόνες να σταματήσουν να τραγουδάνε Μακεδόνικα τραγούδια γιατί «θα γράψω σε ένα χαρτί το όνομα σου και θα το δώσω στη Χρυσή Αυγή» έλεγε νεαρός σε χωριό των Γιαννιτσών. Μετά από λίγες μέρες οι κάτοικοι, εμπαίζοντας το περιστατικό με τον νεαρό, έκαναν σλόγκαν στο χωριό τη φράση «βάλε και μένα στη λίστα!». Κωμικά & τραγικά πράματα αλήθεια.

Μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο είναι αρκετή για να αντιληφθεί κανείς ότι οι Μακεδόνες και η γλώσσα τους είναι στο στόχαστρο αοράτων μεν ορατών δε δυνάμεων. Σε κρατικά κανάλια ΠΟΤΕ δεν υπάρχει αναφορά στο μακεδονικό τραγούδι. Τα χωριά που σέβονται τον εαυτό τους και επιμένουν Μακεδόνικα είναι στη μαύρη λίστα. Για όλα τα παραπάνω ας είναι υπερήφανοι οι «νεομακεδονομάχοι» !

Εμείς οι Εθνικά Μακεδόνες της Ελλάδας ξέρουμε πως όταν με νόμιμο και ξεκάθαρο τρόπο καταθέτουμε την επιθυμία μας για την χρήση και τη διάσωση της μητρικής Μακεδόνικης γλώσσας μας δεν υπερβάλουμε και δεν θίγουμε κανένα συνάνθρωπο μας.

Σεβόμαστε κάθε πολιτισμική, θρησκευτική ή εθνική ομάδα  συμπολιτών μας. Το να  διατηρούμε την Μακεδόνικη πολιτιστική μας κληρονομιά είναι από τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα, όπως βασικό μας δικαίωμα είναι η εθνική μας αναγνώριση και η εκπαίδευση στη δική μας μακεδόνικη γλώσσα. Απευθυνόμενοι κυρίως στους Μακεδόνες, στους «δικούς μας», τους λέμε πως η αξιοπρέπεια μας δεν είναι διαπραγματεύσιμη. Μην περιμένεις να δεις τον ουρανό αν δεν σηκώσεις το σκυμμένο σου κεφάλι. Αγνόησε τις ύβρεις, τις απειλές και τις συκοφαντίες. Μην τους κάνεις το χατίρι…

ГОРЕ ГЛАВАТА !

= = =

Αναδημοσιευση από τη Νοβα Ζορα, Ιουνιος 2013 http://novazora.gr/arhivi/8026

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου